اولین نشست بررسی معضلات و آسیب های اجتماعی سال 91

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

مختص محله باصفای کوی سوم خرداد(پیش ساخت)

اولین نشست بررسی معضلات و آسیب های اجتماعی سال 91 چهارشنبه 24/3/91 پس از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولین ادارات خرمشهر و جمع کثیری از ساکنین این شهرک در مسجد امام جعفر الصادق(ع) برگزار گردید .

در این جلسه چهره های شاخصی همچون حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان،جناب مهندس حسینی فرماندار محترم شهرستان،جناب مهندس نظارت شهردار محترم شهرستان نیز حضوری فعال داشتند .

این نشست در قالب یک فعالیت سازمانی از سوی جمعیت پرسشگران جوان برگزار گردید .

از جمله اقدامات صورت گرفته سازمانی می توان به : اطلاع رسانی از طریق نصب بنر ، اطلاعیه بصورت تراکت ، اعلام از طریق بلندگوی مسجد محل ، اجرای پروژه نظر سنجی اجتماعی ، نصب پلاکارد های خیر مقدم ، پذیرایی و مدیریت جلسه اشاره نمود .

 
 

 رتبه نارضایتی  عنوان مورد  درصد نارضایتی
1 وضعیت گاز %96
2 وضعیت امور فرهنگی و کتابخانه %94
3 سرویس خط واحد %92
4 امکانات ورزشی %90
5 سرکشی مسئولین دولتی %88
6 نظافت وبهداشت عمومی %86
7 آسفالت خیابانها و معابر %80
8 پارک و امکانات تفریحی %74
9 فضای سبز %66
10 کیفیت نان %60
11 دفع صحیح زباله %54
12 آب %52
13 قیمت اجناس %40
14 برق %36
15 مدارس %32
16 امنیت %16
17 مراسمات مذهبی %16

شایان ذکر است جمعیت پرسشگران جوان در صدد دارد تا پایان سال 91 شش نشست را در شش محله برگزار نماید .

 

 

پیرو جلسه مورخه 91/3/24 امروز 91/4/4با حضور فرماندار - شهردار روسای ادارات آب ، فاضلاب ، برق ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، معاون نیروی انتظامی ، و تلفیقی از اعضای هیئت امنای مسجد امام جعفر الصادق (ع) کوی سوم خرداد و نمایندگان جمعیت پرسشگران جوان راس ساعت 17 در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار گردید . این نشست ضمن بررسی وضعیت کلی کوی سوم خرداد مصوبات قابل توجهی را در بر داشت که از اهم آنها موارد مشروحه ذیل است .

اختصاص 3 دستگاه کولر به مسجد

اختصاص 15000000 تومان در قالب مصالح ساختمانی جهت تکمیل مساحت 14*8 با کابری فرهنگی  در مسجد

اتمام عملیات گاز کشی تا پایان مهر ماه 91

بررسی و مطالعه معضل حصارکشی غیر  قانونی و احاطه تاسیسات آب ، فاضلاب ، برق و تلفن در داخل حصارهای ایجاد شده .

فعال نمودن مرکز بهداشت و درمان شهرک و اجرای طرح پزشک خانواده

نخاله برداری و کاشت نهال

تاسیس مکانی جهت ورزش جوانان

آسفالت جاده های شهرک پس از اتمام عملیات گاز کشی

شایان ذکر است با نظر فرماندار محترم مقرر گردید ایشان در معیت چند نفر از مدیران سازمانهای مهم طی بازدیدی از آخرین وضعیت مسجد اقداماتی را برای مسجد مظلوم امام جعفر الصادق (ع) اجراء نمایند . 

در پایان ضمن تشکر از زحمات فرماندار محترم و مسئولین خدوم این شهرستان از همراهی برادران مرتضی فیروزی ، فرید آبیار، و خانم مریم سعیدی نژاد در این جلسه کمال تشکر بعمل می آید .

خبر از آرشیو فقط جهت مرور

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی گرگ پور
ساعت17:14---10 تير 1391
دوستان عزیز سلام

به سهم خود از برگزاری چنین جلساتی که موجب اطلاع مسئولین شهری از وجود مسائل و مشکلات شهر می شود و همچنین برخی از همشهریان صدای خود را به آقایان مسئول می رسانند ، ممنون و سپاسگزارم . بنده بخوبی با موانع و مشکلاتی که برگزاری اینگونه جلسات دارم آشنا هستم و میدانم که کار سختی را در پیش گرفته اید اما در مجموع نتیجه بخش و سودمند است . اما امیدوارم این جلسات خروجی داشته باشد و مسئولین پاسخگو باشند وگرنه تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت و زمینه بدبینی مردم شهر به نظام و مسئولین بیشتر خواهد شد . اساساً خود فرماندار شهر باید با یک حرکت جهادی تمام مسئولان شهر را طی یک برنامه مشخص و سازماندهی شده به محلات و روستاهای تابعه شهر برده و در مورد مسائل و مشکلات مردم منطقه در همان محل تصمیم گیری کرده و اعلام نتیجه گردد و .....

در مجموع برای شما عزیزان موفقیت و سربلندی آرزو مندم ....
پاسخ:علیکم السلام جناب گرگ پور الحمدالله هر وقت سازمان ما در قضه ای ورود کرد خروجی خوبی رو شاهد بودیم در این نشست هم خروجی خوبی رو برای مردم شهرک خصوصا" مسجد رو شاهد بودیم تشکر میکنم از اینکه از ما هم یادی میکنید .


احمدرضا سعیدزاده
ساعت4:37---29 خرداد 1391
سلام علیکم حاج حسین!
متاسفانه روال همکاری را از شما بعد از دیدارتان در مسجدجامع خرمشهر روز شهادت حضرت زهرا (س) مشاهده نکردیم!!!؟؟ التماس دعا موفق باشید


یک خرمشهری
ساعت14:26---20 خرداد 1391
از شما خواهشمندیم یه جلسه هم در کوی غفار نصیری برگزار نمائید .
پاسخ:با سلام به شما دوست خوب چشم حتما" این قول را به شما میدهیم به امید دیدار


ولید منشدی
ساعت23:53---18 خرداد 1391
با سلام خدمت برادر عزیزم جناب آقای موتورچی



حضور جوانانی همچون شما در این شهر هشداری برای بدخواهان و مسئولین ناکارمد این شهر است و امیدوارم مثل همیشه پرقدرت به این راه ادامه دهید.



و مطمئن باشید دوستان زیادی در اطراف خود دارید و در زمان مناسب بشما می پیوندند و در کنار شما تا آخرین توان خواهند ایستاد. پاسخ:علیکم السلام برادر عزیزم ولید - وجود شمادر کنار ماموجب دلگرمی و افزایش توان ماشده این رو صمیمانه میگم تمام وجودم برای شهرو زادگاهم و مردم شریف که شما پاره ای از اون مردم شریف هستید می تبد این آخرین توان من است بخدا قسم دوست دارم کاری بکنم نظمی ایجاد بکنم مدیریت سالمی راه بیوفته ولی افسوس که میبینی ... ازت متشکرم یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب